poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwester *-*

No to mamy Sylwka : D
Bawimy się bardzo dobrze z Wiktorią, narobiłyśmy duuuuuużo zdjęć, ale się aparat rozładował :x
Już jesteśmy najedzone żelkami, chipsami i sokami. Nagrałyśmy nawet 'BFF tag'.xD
Wiktoria mnie zmusiła, bo ogólnie takie coś mnie nie kręci, ale trzeba wszystkiego spróbować, załadowało się już 27%
Wiktoria wstawi na swoje bloga (luucky-crazy.blogspot.com) Jest głupi, ale mam nadzieje, że się wam spodoba, dobra w sumie to nawet  mi się nie podoba, bo ma złą jakość ; p
Około północy albo jutro wstawię jeszcze posty o moich włosach, podsumowanie 2012 i coś tam się jeszcze wymyśli. Nie zamierzamy spać do ok. 4 w nocy. joł, joł, zaraz fajerwerkiiiiiiiii, jeeejj *-*
A Wy jak spędzacie Sylwester?

3 komentarze:

  1. Ten sylwester mógł być zajebisty ale jedno jest pewne, ze następny będzie O wiele lepszy :D

    Wejdź w link i potwierdź uczestnictwo :D

    http://agnes-intuicja.blogspot.com/2012/12/23-tajna-lista-juz-nie-bedzie-taka.html

    agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęśliwego Nowego Roku! c:

    OdpowiedzUsuń
  3. heloł. nominowałam Cię do Liebster Blog Award - szczegóły sprawdź na moim blogu. daj znać w moich komentarzach, jeśli bierzesz udział w zabawie.
    szczęśliwego Nowego Roku! c:

    OdpowiedzUsuń