czwartek, 27 grudnia 2012

*Coś o mnie*+prośba

No to obiecany TAG xD i prośba:czyli mam proszę Was, jeżeli jesteście już na tym blogu zaobserwujcie, odwdzięczę się tym samym, Poprostu chce mieć dla kogo pisać ten blog, dzięki ; *
To zaczynamy TAG ; )(Pytania znalazłam w internecie)

 Jak masz na imię i ile masz lat?

 Na imię mam Dominika i mam 13 lat. ( 14 stycznia będzie 14)
Z kąt jesteś?
Jestem z Gdańska ; )
Coś, co Ciebie charakteryzuje (wygląd)?
Piegi.
Jedna cecha, która Ciebie określa?
dobroduszność.
Twój dzwonek w telefonie?
Pezet'Gdyby miało nie być jutra'
Twoje ulubione blogi?
http://lucy-luucy.blogspot.com/ zdecydowanie ; )
Ulubiona książka?
Wszystkie części 'Harry Potter'
i Wszystkie części'Pamiętnik Księżniczki'
Czego się boisz?
Ciemności. : c
Czy masz jakieś przyjaciółki? 
Tak mam,kilka.
Czego nienawidzisz?
nie tolerancji i dwulicowości.
  
To już koniec ;).Zachęcam do dodawania się do obserwatorów i komentowania, będzie mi miło, dzięki ; *

5 komentarzy:

  1. Dzięki za obserwacje :) Mam zamiar kręcić filmiki na yt ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Teeż mam na imię Dominikaa♥♥
    Harry ♥♥
    Luucy ♥♥


    xoxo
    Dodziaaax33
    _________________________
    http://im-walking-on-sunshine-beybe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń