czwartek, 27 grudnia 2012

No Siema :3

No.. Jak widzicie dziś zmieniłam wygląd mojego bloga, w sumie od czegoś trzeba zacząć.Dziś jesczze zrobię notkę pt"Coś o mnie'.:)
Dzisiejszy dzień jest baardzo spoko. Pobudka o 12, kocham mieć wolne  ♥
Potem o 14 do Wiktorii, robiłyśmy zdjęcia i ogólnie siedziałyśmy na necie XD
Dopiero od niech wróciłam, zaraz jedziemy do cioci.
Sylwester zapowiada się świetnie..♥
Doobra ja lece, później coś jeszcze..
zdjęcie z dzisiejszej sesji(nie za ładne, ale coś jest) ;)

4 komentarze:

  1. Pochwal się kto zrobił Ci zmienił wygląd bloga ;3 hahaha zdjęcie piękne jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwester z przyjaciółką ?
    U mnie też ♥


    xoxo
    Dodziaaax33
    _________________________
    http://im-walking-on-sunshine-beybe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń