piątek, 28 grudnia 2012

HEJTY


Hej po raz drugi. Jedna moja znajoma z klasy, w sumie tak mozna nazwać nazwać nasza relację ma do mnie problemy, z tym jak prowadzę bloga.Dowiedziała się o nim przypadkiem, i twierdzi, że może sb w każdej chwili dać link na fb. Nie chcę  żeby moi koledzy i koleżanki widzielkli mojego bloga. Nie z tego powodu, że się wstydzę (tak twierdzi moja'kolezanka') Ale poprostu, chce mieć trochę prywatności, i nie myśleć o tom, co pomyślą inni o tym co piszę. A co Wy myślicie .Czy wasi znajomi powinni znać adres twojego bloga czy lepiej nie? Piszcie w komentarzach ; )

5 komentarzy:

  1. Na początku też tak myślałam. Ale teraz o tym nie myślę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi znajomi znają mój blog i nie mają nic do tego : P
    Również czesto go czytają i niektórzy nawet obserwują :P
    Więc to zależy , bo pare moich znajomych również prowadzi blog. I też zależy od tego jaki stosunek do oni mają to różnych spraw
    xoxo
    Dodziaaax33
    _______________
    http://im-walking-on-sunshine-beybe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz.. Ja dopiero zaczynam, i nie chce, żeby a początku ktos mnie hejtował z moich znajomych, bo w tedy nie będę miała ochoty na prowadzenie bloga, pewnoe kiedyś im powiem : )

      Usuń
  3. Ja też nie chcę by moje koleżanki się dowiedziały o blogu. Może te bliższe koleżanki nic by nie zrobiły, ale wiem że ktoś by rozpowiedział. Dlatego nie chcę nikomu mówić. A co do twojej notki. Uważam, że ta dziewczyna specjalnie tak mówi, abyś przestała pisać. Daj jej do zrozumienia, że nie przejmujesz się tym, a ona przestanie, bo wie, że nic to nie da ;)
    Mam nadzieję, że pomogłam.

    OdpowiedzUsuń