piątek, 28 grudnia 2012

Muzyka ♥

Dla każdego jest czym innym. Dla mnie jest po prostu pasją. Mimo tego, że nie umiem ładnie śpiewać, śpiewam. Uczę grać się na gitarze. Ogólnie słucham Rapu , ale nie tylko, jak jakaś inna piosenka wpadnie mi w ucho to zaczynam ją słuchać. Nie którzy nawed jak im się coś podoba ne przyznają się do tego, bo muszą być fajni ; ). Ja przyznaję się do tego czego słucham, według mnie to żaden wstyd słuchać rapu, popu itp.Każdy lubi co innego, i nie możemy go za to krytykować. Niestety istnieją takie gimbusy co wszystko hejtują oprócz tego, czego oni sami słuchają.Jest to dziecinne.Ja np. ogólnie słuchma rapu, ale kocham zespół Dżem i Happysad. Na Dżemie się wychowałam XD. Moi rodzice są wielkimi fanami, ale nie dlatego kocham ten zespol, porostu jest cos w tych piosenkach. a happysad, pokazał mii tata, też mi się spodobało to słucham. ; p Może kiedyś napiszę coś więcej o tym. Piszcie na jakie temat chcielibyście nottki.
JEŻELI JUŻ TU JESTEŚ, TO ZAOBSERWUJ ;D ODWDZIĘCZĘ SIĘ!

Miło będzie, jak zostawicie jakiś komentarz ; p

9 komentarzy:

  1. Heh. Dżem.. nigdy nie słuchałam ale szanuje, ze ich lubisz.

    Poza tym bardzo fajnie czytało mi się twój post i wpisuje cie do "tajnej listy", jutro opisze o co chodzi na blogu.

    agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i chęnie się odwdzięczę ; )

      Usuń
  3. ja słucham popu i się tego nie wstydzę c:
    wg mnie pop jest najbardziej melodyjnym i zróżnicowanym gatunkiem, no i wykonawcy są najbardziej barwni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżem < 3
    Hyh. ja też się nie ograniczam do jakiś rodzajów muzyki.
    dla mnie muzyka to muzyka , w której mogę wytopić smutki :P

    xoxo
    Dodziaaax33
    _________________________
    http://im-walking-on-sunshine-beybe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki.Zauważyłam , że w każdym komentarzu piszesz to samo Xd Szczęśliwego Nowego Roku ; *

    OdpowiedzUsuń